yigitmom_ Altus dun gece ani sanciyla 33+1 iken nst ye girdim kimseyi yanima almadılar ozel hastaneye gidiyorum
Ranaa2205 35 haftadan sonra giriliyor ama bazı özel hastaneler eşi almıyor çünkü yan tarafta bir kişi daha bağlayabiliyorlar
Fatmanurozgr Ranaa2205 36.haftadan basldk nstye 38 haftamdaym eş almyolr Baska hastalarda oluyo yan tarfta cnkü
Altus Nur___ yigitmom_ Hllhnm Gktrkeymn Gktrkeymn Fatmanurozgr Benim ilk gebeliğim devletteydi ne doktora muayene olurken eşim yanıma girebilmişti ne de nst de hep içimizde kaldı zaten doğum da da rezil oldum devlette Allah o devlet hastenesine kimseyi düşürmesin şimdi 2.gebeliğim özele gidiyoruz inşallah nst de alırlar eşimi de 😊
Fatmanurozgr Altus Bende Özle gidyorm ama ne nstye ne doguma almyolr eş olark normlde dogumda yanma biri grblr annem VS ama eş alnmyo
Nur___ Altus valla benimde ilk, devlette zaten yasak almıyorlar da, özelde işte bi tek doğru düzgün ilgi var, hayırlı doğumlar 🙏 🌺
Altus Fatmanurozgr hastaneden hastaneye değişiyor sanırım ama emin ol özel de çok güzel ilgileniyorlardır doğum da devlette afedersin de hayvan mı doğruyor insan mı doğruyor belli değil devlette
Nur___ Altus almıyor, şartlar öyle, devlette nst odasında üç dört kişi aynı anda bağlanıyor ve eş alınmıyor
Altus Nur___ acaba dedim devlet hastanesini şikayet etti de mi ondan kabul etmiyorlar devlet hastanesine belli olmaz şikayet ettin diye kabul etmeyebilir
Nur___ Altus valla etmedim, ama edecek çok zaman oldu karşılaştığım muameleden dolayı, neyse, herkese hayırlı doğumlar 🙏🌺