Gullcha Kizlar adetime 6 gun var bugun evde yaptigim tes boyle cikti erken gebelik testi yoktu elimde ilk idrarlada yapamadim bakarsaniz sevinirim https://eksiup.com/p/832633605oq2
TunarinAnnesi Gullcha Ben Ilk yaptigim Gün yani adetim 3 gun gecince ayni boyleydi hayirli olsun InsAllah 2 gun sonra test yap daha koyu olacak sonra direk kan ver Bak benimki 6 gun gecdi bugun pembelesmeye basladi https://imgyukle.com/i/EHEphf https://imgyukle.com/i/EHE2mc
Gullcha Meryemclskn canimmmm insallah Allahim insallah dualarim kabul olur yaptircam kuzum adetime 6 gun var
Larazara En güvenilir test bence bu kaset testler bunlardan al 4-5 tane her gün yap gittikçe koyulaşacak hcg yükselmesini öyle takip etmiştim ben canım gebelik var Allah’ın izniyle ben hergün yapıyordum ilk böyle çıktı bir hafta Sonra iki çizgide kıpkırmızıydı Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin
Gullcha Larazara ah kuzum benim hergun yapacagim Allah razi olsun insallah gun gectikce koyulasir guzel haberler almam nasip olur insallah