Haleasya Melahat38 kesenin içinde bişeler varmıydı canım benim kese boşdu doktor 10 gün sonra tekrar gel dedi
Melahat38 Haleasya evet canım embriyo var dedi nokta gibiydi zaten bu boş gebelik olmadığını gösteriyor bize dedi drum. Kalp atışını çok az duyduk ama cumartesi daha net duymak için gidicem. Merak etme daha çok küçük olduğu için görünmemiş olabilir. Rabbim hepimizin minnoşunu kucağımıza versin inşallah 🤲🙏😇
Lonelinesss Acaba bende görür müyüm 6 +1deyiz şuan banadageç döllenme demişti 25 ocak benimde kalp atışı duyulur mu
Melahat38 Haleasya haklısın canım ama rahat olmamız lazım bizim minikler hissediyordur. Bende yarın kalp atışı için çok endişeliyim hayırlısı inşallah güzel haberler alırız 🙏
Gurseda Merhaba kizlar benim de 28 ocak son adet tarihim ama tahlillerde degerim 318 cikti kac haftalik oldugunu anlayamadım
KbraErkin Merhaba kızlar,benimde 21 ocak tı son adet günüm. 6+5 iz suanda 😇 5 inde gitmiştik dr 11 mm oldugunu soylemişti.☺ 13 ünde kalp atışını duymaya çalışıcaz 🙏🏼 Birde benim mide bulantımdan çok karın ağrım oluyo sizde de vAr mı?