Susuyyy canım daha çok küçük , şimdiden bu kadar stres sıkıntıya girersen ohoo.. doktora göründün mü lekelenme için ? Sakin olmalısın . Herkes yaşıyor o ağrıları sancıları. Uykusuz geceleri. Rahat ol ki evladın stres sıkıntılı ortamda büyümesin.. anne olmak malesef kolay değil.