Nurcan126 çok zorlu bir gebelik yaşadım düşük tehlikesi atlattım hastanede yattım bebeğime down sendromlu dediler hamilelik kabus oldu 20.haftada bazadan düştüm bebeğime birşey oldu diye korktum mide bulantıları ve mide yanmasını dokuz ay yaşadım bide üstüne üstelik elim yüzüm vücudum şişiyordu 12 saat suni sancı çektim açılma sancı yoktu sonra minicik canımdan bir parçayı göğsüme koydukları an herşeyi unuttum şimdi 4 buçuk aylık yaramaz mı yaramaz bir prensesin annesiyim diyeceğim o ki hamilelik zor bir süreç vücudun değişiyor bir cana can oluyorsun yavrunu kucağına aldığın zaman herşeyi unutacaksın Rabbimden dileğim inşallah sıkıntıların bir an önce düzelir Rabbim şifa verir sabret yolu yarılamışın 😊