Mihribanyldrm ya bendede oluyor 32+2 haftalığız ama saniyeler sürmüyor dün yaklaşık on dakika sürdü ve karnımın içi ağrır gibi bir tuhaf oldu sol tarafa top oldu hareket edene kadar çok rahatsız oldum normal mi acaba sizin yine daha ileriymiş haftanız