Civcivim_34 mide bulantısı yasamazsin umarım benimde çogu arkadaşım hamile değil gibiler bulantı baş ağrısı kasık ağrısı hiçbirseyleri yok bebisleri sağlıklı bende her belirtiyi yasadim ama benimde bebeğim sağlıklı yani normal bir durum ama bende o haftalarda senin gibiydim 10 güne bir muayene olmaya gidiyordum 22 haftalık olduk şimdi 15 günde bir gidiyorum merak ediyorum dayanamıyorum