Serap1234 Kızlar merhaba 30haftalik hamileyim şuana kadar gaz şikayetim yoktu şu 1haftadir aşırı gaz şişkinlik migde guruldaması migde ağrisı bisey yemek istemiyorum sık büyük tuvalete çıkıyorum normalmi sizce ayni şeyleri yaşayan varmı.
alchn Serap1234 migdem o kadar kötü değil ama sık aşırı sık 10 dk bir tuvlt ve gaz bendedd var 30.2 haftalık bebeğim
Lyg Canım benim hamileliğin başından beri aynı sorunlarım var, gaz aşırı sıkıştırıyor karnım çok şiş oluyor bazen ,yemek yediğim de hemen tuvalete koşuyorum affedersin.Doktoruma sormuştum dedi hamilelikte normal sindirim sisteminiz çok değişiyor bazen kabız bazen ishal olabilirsin🤦🏽♀️