Annece şeker yüklemesi ile ilgili açılan tüm postlara yanıt veriyorum genellikle bende 24. Haftamda yaptırdım canım 3 kere kan aldılar benden sağlık ocağına aç gittim ilk kan alındı sonra şekerli su içtim 1 saat aralıklarla 2 kere daha alındı bu kadar.. ailede varsa eğer şeker hastası çıkma ihtimali yüksek veya sizde fazlaca kilo varsa yine çıkabiliyo ama şöyle bişeyde var hamilelik sürecinde bazı gebelerde sadece hamileliğe bağlı şeker çıkıyo ve doğumdan sonra geçiyo buda diyabet gebelik olarak biliniyo bebek çok kilolu oluyo ve eğer şeker yüklemesi yapılmazsa anne rahminde bebek kasılması ile ani ölümler yada bebek doğduktan sonra bilinmeyen gizli şekerden dolayı bazı hastalıklar veya kayıplar yaşanabiliyo bende çıkmadı ben kesinlikle yapılması taraftarıyım anneye ve bebeğe şekerin zararı çook fazla internetten de bakabilirsin bi sürü forum var uzun oldu kusura bakma lütfen 🌸