Merio bünye olarak çok nazlı değilsen çabuk toparlarsın canım. Bol yürüyüş bol sade nescafe şekersiz bol su .. Tabi gaz çıkartmak için komposto tarzı şeyler seni rahatlatacaktır. Zaten 4 saat sonra ilk yürüyüşte biraz yanma şeklinde acı oluyor daha sonra yürüdükçe rahatliyorsun. Ilk gece annem yanımda kalmasına rağmen gece ben kalkıp kızımla ilgilenmiştim her fırsatta gerek oda içinde gerek hastane içinde yürüyüş yaptım. Umarım sende çok rahat atlatırsın 🤲🙏💜