Didemxy dün sabah da ablamın nişanı gelmis akşam 7 de gitmiş hastaneye 7 cm açıklığı varmış 1 saat içinde doğurmuş. Maşallah nasıl ozendim doğumuna inşallah benim ki ve sizlerin ki de oyle olur su an evdeymis aradım cok iyiyim diyor sanki ben dogurmusum hiç doğum yapmış tipi yok maşallah 😄❤️❤️