Malina Kizlar merhabalar. Hamilelik suresince ilac ya da vitamin kullananlar yazsin bakalim. Hangi markalar yada hangi ilaclari kullanmaktasiniz? Ben su an Zinco surup iciyorum, Venatura isminde D3 ve K2 vitamini aliyorum yag seklinde, birde ReGenesis max balik yagi iciyorum. Sizde nasil peki ? 🤗
Beyzanurlina Malina mom vital vitamin omega royal balık hapı ve ferrum kan ilacı kullanıyorum 30+4 haftalıgız kuşum🙈🧿
mugge123 Deletedmom0810 premesss plus zaten folik asit degil mi doktorum bunu kullanmamin yeter olacagini soyledi
Deletedmom0810 mugge123 ben Acıbadem’de doçente gidiyorum canım bi sakınca olmadığını söyledi zaten doktorumun verdiği vitaminler bunlar 🤷🏻♀️
Malina mugge123 valla benimde su an kullandigim ilaclardan ikisinin de icerisinde ayni vitaminler var 😏🧐 yani kendim de huylandim
Deletedmom0810 Malina benim kullandıklarımın üçünde de aynı olan vitamin var canım bir sakınca olsa doktorlarımız vermezdi diye düşünüyorum ☺️
_zehra_ Primeses , foliwell, ecoprin kullandigim ilaçlar. Vitamin e gerek gormedi doktorum . Primeses i de zaten bulantı için verdi
Deletedmom0810 _zehra_ Bulantıyla tek alakası içindeki zencefil o da bi işe yaramıyor 🤣 bulantı ilaçları daha Farklı oluyor ama ilginç o sebeple vermiş olması 🧐
_zehra_ Deletedmom0810 valla bende prillam falan bekliyodum ama bunu uygun gördü . Baya ise yaradı ama . Bulantim yine varda eskisi gibi kusmuyorum