Bebeğim karnımda ölmüş ve yarın kürtajla alınacak kalbim çok acıyor hep onu düşünüyorum merak ettiğim Şey kürtajla alınan bebekleri ne yapıyorlar veya nereye atıyorlar(bu tabir bile çok ağır geliyo bana ) ,istesem verirler mi?ve ben bebeğimin niçin öldüğünü ,cinsiyetini öğrenmek için test,araştırma vs gönderebilir miyim nereye gönderebilirim?