şuanda 16 haftalık hamileyim . Hamileyken kalp çarpıntım oldu ve kardiyoloji bölümüne gittim durumum acil oldugu için mehmet akif kalp Hastanesi̇ ne yönlendirildim orada tedavi altındayım . Anju ile 28 haftalara kadar eğer ben dayanabilirsem anju ile baloncuk yerleştirip amaliyat olucam.Ve bebeğimde karnım da olucak doktorum her ihtimali göz önünde bulundurmam gerektigini söyledi ... aranızda bunun gibi sağlık problemleri yaşayan varmı ? Nasıl bir yol izlemiştir ...tşk ederim şimdiden 🙏🏻