Kuzeyufuk
5 düşüğüm var (ilk kalp durması diğer 4 ü kimyasal gebelik ) ve bende de pco var..
Kimyasal ın 2 sebebi var ya kalitesiz yumurta ya da sperm döllenme olurSa kimyasal oluyor vücut atıyor yani.. Ki bi gebeliğimde yumurta takibi yaptırıyordum doktorum yumurtan sağlıklı gözükmüyor bu ay boş geçelim kimyasal olabilir yine bence demişti ama ben yine de değerlendirmiştim tuttu ve dediği gibi de oldu kimyasal ile sonuçlandı..
•Suan çok şükür gebeyim.. Nasıl yendim ?
•öncelikle Hsg den ise histeroskopi daha anlamlı (histeroskopi olduğum ay gebe kaldım )
•Doktorum pco lular da genel de insülin direnci oluyor bu da kalitesiz yumurtaya sebeb. Glifor adlı ilacı kullandım (Yumurtayı kaliteli hale getiriyor) düzenli kullandığım ay hamile kaldım..
•birde önlem amaçlı öğrenir öğrenmez kan sulandırıcı kullanıyorum ...
Ve çok şükür bu haftalar bana hayaldi 16 hfta olduk bile 🙏🙏
Ben kimyasalı böyle yendim ve çevrem de yaşayan birine aynı şeyleri söyledim o da aynı şekilde yendi...