ilknuryzc1 evet ruh halim çok karışık şuan sizin IPm adresinizden bulup kötü şeyler yapıciğim 🤣🤣 allahım ya hanfendicim tepkilerimi size açıklamak zorunda değilim evet yazdım oraya 2 saat sonra baktım hala kimse yazmamış pes dedim yani hiç mi kimse görmez okumaz dimi ama görüyoruz o saçma postlarda anında yorumlar uçuşuyor. Sonuçta burası dedikodu platformu değil bilgi akışı sağlamaya çalışıyoruz bizden tecrübeli arkadaşlardan veya daha önce yaşamış doktorundan bilgi almış kişilerden . Hadi ben dediğiniz gibi ruh hali karışmış bi insanım sizin yaklaşımınız neyle tarif olur peki ? 😊 neyse uzun lafın kısası zaten tecrübe eden arkadaşlar yazdı yani siz sırf öfkenizi kusmak için yazmasanızda olurmuş diğğğmi 😘