Ozgur94 Buket27 benimde yüksek çıkmıştı serum ve bir ay antibiyotik kullandım düştü somra doktorunuzun uygulayacağı tedaviyi aksatmayın yeterli
Annemmm2 Buket27 bende grip felan değildim 44 cıkmıs tı sonra iespor 1000 sabah aksam vuruldum. Enfeksiyon bebegi geliştirme demişti doktorum sz kendi doktorunuza dansın
Zeynep38 212 çıkmıştı benim hiçbişey geçirmedi beyazdut kurusu içtim sürekli düştü çok şükür ilaçtan etkili geldi
Zeynepkrdmn Karadut kürü çok etkili oluyor diye biliyorum. Saraçoğlunun tarifini kastediyorum. Ancak şeker hastalığınız varsa eğiliminiz varda dut kürü yasak