Minedy ama erken değilmi çünkü daha yeni yeni başlaması lazım diye düşündüm yada psikolojik bilmiyorum dün bu konuyla ilgili burda post okudum kalbi durduğu için belirtiler geçmiş bi bayanın etkilendim sanırım 🥺 ama eğer öyle olsaydı düşük olurdu dimi küçük çünkü daha allaha şükür kanamam falan hiç olmadı inşallahta olmaz