Aysgl0404 21 haftalik gebeyim bebek cok asagiya baski yapiyor buda beni tedirgin ediyor cok erken degilmi bebegin asagiya baski yapmasi icin bu ilerde erken dogumu tetiklermi tecrubelerinize ihtiyacm var
Tuba-25 Aysgl0404 doktorum 24. Haftaya kadar yukarıya cıkar demişti canım stres yapma cok yorma kendini cıkar yukarı
Zlmdemir Aysgl0404 canm aynısı benim başımdan geçti bol bol ayaklarınıuzat dinlen bebek çıkar yukarıya.sadece yer çekimine maruz bırakma inşallah bişey olmaz☺️
Aysgl0404 Tuba-25 çok tesekkur ederim insan strest yapiyo Allah korusun bisey olucak diye cok korkuyorum
Tuba-25 Aysgl0404 belki baskı olarak hissettiiğin sey de bebek degil de rahim genişliyor onu agrısı da olabilir