kkardelen42 22 haftalık hamileyim bebeğim 3 gündür çok az hareket ediyor ve ishal olmuşum 3 gündür geçmedi daha acaba o yüzden mi az hareket ediyor bi sorun mu vardır cok endişelendim napmaliyim
ZAsk kkardelen42 Bu haftalarda çok yoğun ve düzenli hareket etmeyebilirler. Kaygılanmayın. Şekerli bişeyler atıştırın. Dinlenin.
Ilknur_emin kkardelen42 benimde çok haraket etmiyor bir bakmışsın baya hissettiriyor bir bakmışsın hiç hissettirmiyor normal bir durum yani
Tuba-25 kkardelen42 benim de öyle canım bazen cok sert vuruyor bazen tüm gün bekliyorum. Bi dengesi yok su an. Artık akısına bırakmaya calısıyorum