denizadaalpp 30 derece 1 saat 25 dakkada yikadim yüzlerce elden geciyor çünkü roxy dalan kullanımı öneririm yumuşatıcı gerektirmiyor ayriyettten daha önce sabun tozu kullandim hacisakir memnumdum ama kokusu yok sertti yumusaticiyla anca oluyordu daha sonra roxye geçtim 1 yıla yakın kullaniyorum