Busrakb Merhaba bayanlar. Size uyguladigim bir seyden bahsetmek istiyorum. Evliligimin ilk ayinda isteyerek gebe kaldım ama kimyasal gebelikti kendiliginden dustu. Kurtaj falan olmadigim için calismalara devam ettim ama birkac ay olmadı tam umutsuzluga kapiliyodum acaba olmycak mı diye sogan kurunu denemek istedim. 10 gun boyunca sabah aksam ictim ve bu sure icinde internette okudugum bir uugulamayi da yaptim. Zemzem suyuna meryem suresi ve yasin suresinden birkac ayet yazdim (hangi ayetler suan aklimda yok netten bulabilirsiniz ) zemzem suyunda beklettm ve her sabah hayirli saglikli evlat niyetyle ictim. Tabi nasipte varmis Allah istedi ama bu sogan suyu ve duadan sonraki ay gebe kaldım. Rabbim isteyen herkese hayirli saglikli evlatlar nasip etsin. Uygulamanizi tavsiye ederim
Busrakb Ladygirl zemzem suyunu bi akrabam umreye gittiginde getirmisti. Ayrtleri de normal kağıda yazdım.