Tugce1803 inşallah kuzum,belki daha önceden yazmıştım okumuşsundur,benim 2çocuğummvar☺️3.için 1yıldır deniyorum bir kez martta kalbi durdu 10haftalık,eylülde de kimyasal oldu,Rabbim nasip ederse olur,olmazsa da yine sorun değil şükrederim ve sizlere dua ederim anneliği yaşamanız için🤲🏻Ki zaten yaşayacaksın kuzu tüm kalbimle inanıyorum hormonlarda sıkıntı yoksa vakti saati vardır demek ki meleğinin🎈