Minikmelek Arkadaşlar bir haftadır kanamam var bir gün durup bir gün yine aynı oluyo doktor kalp atışı normal dedi yaşayan var mı
Deletedmom277 Minikmelek Yeni gebelikse yerleşme kanaması olabilir doktorunuza sordunuz mu? Gerçi kontrolde sorun çıkmadıysa büyük ihtimal yerleşmeden kaynaklıdır.
Ayse_58 Benimde kanamam oluyor hatta pıhtı geldi büyük doktora gittim kalp atışı herşey normal şuan yatak istirahati yapıyorum günde 3 sefer Progestan kullanıyorum