Sabirsiz_Anne Selam kızlar.. 13 haftalık hamileyim ve gece kürek kemigimin orda kas ağrısı başladı sanırım anı hareket yaptım bilmeden sinir sıkıştı. Kullanabileceğim kas gevşetici krem bildiğiniz var mı acaba acısı dayanılmaz derecede neredeyse aglicam ya 😥😥
Nesexx Sabirsiz_Anne hamilelikte kas gevşetici kullanımını önermiyorlar benim kolumda karpal tünel sendromu var ağrıdan acıdan kıvranıyorum da vermiyorlar
bestetasdemir Canım doktoruna danışmadan ilaç kullanma. Aynı ağrı bende de var 16+2 şuanda. Doktorum iyi ki bana geldin dedi. Bana sormadan ilaç kullanma dedi. Doktoruna danış mutlaka. Geçmiş olsun