Yesim_Aydin Sevgili Annisler ve Hamisler, 31+4 olduk ikizlerimle ve karnimin ön bölgesi ici yani yara gibi aciyor. Hareket ederken yataktan kalkarken vs. acik yara gibi aciyor. Bunu yasayan var mi?? Yarin doktora gidecegim Allah‘in izniyle ama insan evham yapiyor. Gecen yil sezeryanli dogum yaptim kizimda böyle bisey hic yasamadim. (Sezeryan dikis kisminda Problem yok) Simdiden cok tesekkür ederim 🌸
Deletedmom277 Yesim_Aydin Ilk önce 1 sene önceki bebeğin şimdide ikizlerin Allah yardımcın olsun güzel kardeşim 😂 Soruna gelirsek bu olan bir şey yani çok panik yapılacak bir durum değil doktora gidince sorarsın zaten o zamana kadar endişe etme hiç.
Neslihancoskun Yesim_Aydin ay benimde öyle ya sanırım dirseği falan denk geliyor batıyor sonrada öyle acısı kalıyor dıştan ovalıyorum bişey yok içi acıyor resmen
Ozum29 Yesim_Aydin bende de var o acı ama malesef benim sezaryen dikişimde problem var😔 19+5 hamileyim yeni çıktı Bebek büyüdükçe 7 sene oldu doğumyapalı😞
Yesim_Aydin Bilgi amacli yaziyorum: Sabah doktora gittim kaslar esnedigi icin aciyabilir endise edilecek birsey yok dedi Doktor 👍