Sinemozdem hayırlı olsun 💓 valla günümün 7 saati tuvalette geçiyor :) mide bulantım devam ama kusma öğürme cok şükür yok ilkinde bunları hiç yaşamamıştım kasımın ilk haftası gidecez kontrole sizinde sağ kaşıkta batma agrı oluyormu ben bebegi sallarken cok hissediyorum düşük riskimde var progestan alttan kullanıyorum unutmadıgm sürece sizde durumlar nedir 5 kimyasal gebelik demişsinz eminim cok dikkatli ve şüphe dolu geçiyordur rabbim sağ Salim eline almayı nasip etsin ❤️