Burcu2389 Kızlar beşik olarak neyi tercih ettiniz hangisi kullanışlı park yatak lıkken gelmiyor mobilya beşik kullanım süresi az sanırım siz neler yaptınız
asyaa15 Burcu2389 mobilya olanın açılandan alırsanız neden süresi az olsunki. Park beşikde tasınabiliyor sanırsam. O yönden kullanışlı 😊
Mrvokky Burcu2389 mobilya aldım ama kesinlikle park ytak kızım 17 aylık park yatak almak zorunda kaldım yine
yenigebe_1 Burcu2389 ben sürekli taşınıyorum eşim memur park yatak alacağım katlanınca şemsiye kadar olanı bile var. Her yaz aileleri ziyarete gidiyoruz. Kesinlikle park yatak
RabiaYusuf Ben park yatak aldimm sizin gibi sorup sorusturmustum tecrubeli annelere 🥰🥰.. herkes park yatagi onermistii bende daha kullanamadik ama bakalim ins memnun kalirim bende🥺
Deletedmom277 asyaa15 Fark şu mobilya yada sepet beşikler en fazla bebeğin dönene ya da tutunup kalkana kadar kullanırsın sonrasında bebeğin düşebilir ama park yatar kademeli yani bebeğinin düşmemesi için ayarlayabilirsin.
Mrvokky asyaa15 valla benim için mobilyada ayaga kalkıyor uykudan uyanınca ve sarkıyor tehlike aaçıyor benim için park yatak yerden daha yuksek kapısını acık bırakınca kendi ckıp geliyor ve yatagın yanında daha rahatım besik biraz engel oluyor