Zeynus canım benimde bebeğimde son 3900 ölçüldü ben doktoruma inatla söylenenden aşağı çıkar normal olsun dememe rağmen en mim ölçüyorum senin için yoksa 4100 de ölçüyorum dedi salı günü 39 haftama giriyorum Çarşamba gününe doğum için gün verildi. Sezeryan olmak hiç istemiyorum ama sancılarım var bazen düzenli bazen düzensiz ama bebeğim göğsümün altında hala kesinlikle inmiyor yapmadığım şey kalmadı inmesi doğum başlaması için bebek kanala inmiyor 🤷🏼♀️ Catı muanesinde kemiğin basık dedi bide bebek iri olunca hiç düşünmüyor normali çünkü açıkça anlattı bana da ilk gebeliğim olduğu için dikişim çok olabilir , bebeğe bi zarar olabilirmiş riske atmak istemedik