Cansutgy91 Kızlar selam. Haftaya 11+2 olduğumuz gün 2 li taramaya gidicez böyle erkenden cinsiyet öğrenen oldu mu ? Bana söyleyebilir mi çok mu erken :)
seymakumatarnsf Cansutgy91 Tahmini olarak söyleyebilir belki ama ben net olarak 16. Haftada öğrenmiştim☺️
azizeguneyy Cansutgy91 erkenden söylerler ama sağlıksız olabilir bu bilgi en iyisi 20. haftada detaylı ultrasonda öğrenmek
Cansutgy91 seymakumatarnsf şuanda en büyük derdim 2li testten bişey çıkmaması insan ister istemez içi içini yiyor cinsiyet söylemesin de sağlıklı desin o bana yeter :)
Cansutgy91 Anne26 erkeği daha erken görüyolarmış sanırım malum çıkıntıdan dolayı :) bakalım bizde merakla bekliyoruz :)
azizeguneyy Cansutgy91 ama bebekten bebeğe göre değişir o dediğiniz belki sizin bebek göstermez yanlış gösterir yani başkası o haftada gördü diye seninde görmen pek olası değil