Elosunannesi son 23 bizim 🥰 ama alışverişi çık geçe bırakmak derim ben çok pişman oldum çünkü bir günde öyle bir ağırlaştım ve ağrılarım başladı ki ayağa kalkamaz oldum ve alışveriş tamamen anneme kaldı oyuzden iyi hissederken bitirmelisin 😊 keşke bi mağazaya girip hepsi bitiyor olsa inş halledersin 😊🙏