Elosunannesi Resmen hergune bi cizik atasim geliyo asker şafağı sayar gibi ya ne cabuk geciyo bu gunleeer ben yetisemiyorum kizlar daha hic biseyimiz hazir diil 30 u bekliyorum butun ihtiyaclarini bi bebek magzasina girip alip cikicam insallah sizin hazirliklar tamam mi
tunanehir programa gore son 50 fakat 38 haftada sezeryan olacağı 35 vakit geçmiyor herşeyimiz hazır sukur şuan evde badana boya işleri var oda bitince tamamdir allah hepimizin sağlıkla yavrusuna kavuşmayı nasip etsin yarında kontrol var heyecanliyim bakalim hayırlısı insallah
Songultombul123 tunanehir aa hic oyle hesaplamadim programa gore benim 77 gozuykuyor.ama üçüncü sezeryan oldugu icin kacgun kalmis oluyor 9 haftam var .38 haftada aliniyordu dimi