Sevilypc o şekilde bile doğsa siZin evladınız ve bu bi imtihan şükredip ne olursa Allahtan deyip duanızı etmeye devam etmelisiniz bende detaylı da bebeğimin dudağının ve damağının yarık doğacağını ögrendim kızımda bisey yok dünyam basıma yıkıldı tabiki sonra araştırdım ve organları sağlıklıysa Herseyin bi çözümü vardır diyorum şükrediyorum sizde öyle yapın ki ana rahmin de bebek kapalı bi kutu gibi rabbim şifasını versin inşşşalah evlaatlarımızın öyle kabul edip araştırma yapmalısın öyle dediler öyle doğmadı diye bisey yok herkesin kaderi aynı değil lütfen üzülme ve anne olabildiğine bi yavrunun olacağına şükretmelisin canım Allah yardımcın olsun