Sermec Sibl8 ben kontrollere devlete gidiyorum ama dogumu özelde yaptırcam son 2 ay kala doguma özele gitcem
Nur___ Sibl8 muhatap olacağın insanlarla alakalı kesinlikle ve şartlarla, yoksa doğum her yerde aynı, sadece Allah halden anlayan insanlar ile karşılaştırsın,
FSCMK Sibl8 ben o kadar bağırdım ki sancı çekerken resmen hastaneyi yıktım ablam devlette dopumnyaptı oda bağırmış ablamı azarlamışlar resmen dönmedikleri kalmış bana kimse bişry demedi özelde hatta ebeler masaj felan yaptı
Nuuurrr Sibl8 ilk doğumumu özelde yapmış biri olarak yazıyorum sancımı vs rahat güzel odada çektim ancak gidip gelip salak ebe kimse sen kadar bağırmadı deyip durdu başımda halim olsa kalkıp döverdim yani o derece sonra açıklığımı anlayamadı tam açıklık olmuş bi anda nasıl olduysa doktora ulaşamadık başka doktor geldi ben çatala çıktığım zaman ebe ıkınma deyip durdu setler yerlerdeydi korkudan eli titriyordu yani ve biz 3.5 milyar ödedik boşuna diye düşünüyorum tek iyi yani sancımı rahat çekebileceğim odaydı şimdi 2. Ye şehir hast gidiyorum başıma ne gelir bilmiyorum endişeliyim açıkcası bakalm😓
Sermec Sibl8 ya ben sistemini begenmıyırum dogumu doktorun degıl o ebeler yaptırıyor bır de başka dogum yapan insanlarla yanyanasın 24 saat kimse girmiyormuş yanına bır de hıc rahat olamaycam hem benım eşim akrabam hem yanımdaki dogum yapan kadının o yuzden özel bana daha mantıklı geldı
Pandabekleyenanne Yani soruya bak. İmkanı olan tabi özelde yapar otel odası gibi odası banyosu tertemiz her odanın içinde . Prenses gibi davranıyorlar. İmkan varsa bunu bırakıp niye gidip 10kişinin arasında doğursun ki
mericinannesi Pandabekleyenanne devlette de tek kişilik odada doğum artık 🙏 odalarda tuvalet banyo da mevcut.
Fikret_kayra Bende ozellerden giciklandm devlete gittim bu ay kontrole çok memnun kaldım açıkçası ama sezeryan olacak ikinci hamileligim osmaniyedeyim sezeryanda devlet hastanesi nasıl oluyor acaba bilgisi olan var mı
RabiaYusuf Ben kesinlikle ozelciyimm.. devlette sira bulunmuyor hic bir sekilde zaten. surekli aynj dr randevu bulmasi sıkıntı. Birde benim ilk hamileligim yani cok hevesim var doktor nazimi ceksin istiyorum herseyi anlatsin detayli😬.. devlette bakiyolar , bebek iyi diyip yolluyorlarmis 🤦🏻♀️🙄