Elininanasi
Doktorun bu şekilde öneriyorsa bildiği bir şey mutlaka olduğundandır. Eğer doktora güvenmiyorsan farklı bir doktor daha deneyebilirsin.
Ancak yeni doğan bir bebeğe gak diyince meme guk diyince meme yaklaşımı maalesef kaş yapalım derken göz çıkarma meselesine dönebiliyor. Biz onu düşündüğümüz için kıyamadığımız için yapıyoruz belki de ama bu sırada bebeği bağımlı hale getiriyoruz.
Bebekler de yetişkinlerin sigara içmesi gibi stress anlarında (her ağladığında) memeye veya mamaya alındığında bunu bağımlılığa çeviriyor ve ileriki yaşlarda bu sadece bağımlılık olarak kalmıyor aynı zamanda güven eksikliği, kendini ifade edemeyen bir birey olmasına sebep olabiliyor.
Bilinç altı bireyde 0-3 ayda büyük ölçüde şekillenmiş oluyor ve 0-3 yıl en önemlisi olmak üzere 7yaşa kadar duygusal gelişim devam ediyor.
Ağlamaları ile ilgili Ayşe önerin aşağıdaki videosu yardımcı olabilir
https://youtu.be/Ph_ooBMsHTg
Süt gelmeme problemi ile ilgili emzirme destek sistemi önerebilirim.
Bu sayede bebeğiniz memenizi emmeye devam edeceğinden süt gelme ihtimaliniz artar ve anne bebek iletişimi canlı kalabilir.
Bunun için bir adet besleme kateteri alarak(yaklaşık 5₺'ye kadar çok rahat bulursunuz) bir ucunu biberondaki mamaya bir ucunu da gögüsünüze yapıştırarak kullanılıyor. Kateter ve örnek görsel aşağıda;
https://urun.gittigidiyor.com/kozmetik-kisisel-bakim/emzirme-destekleyici-sistem-eds-icin-beslenme-kateteri-no-12-489030727?utm_source=google-pla&utm_medium=paid-search&utm_content=329305705856&utm_term=64880364903&ga_prodid=489030727&ga_merchantid=112318976&scxid=14489-145818-2357-0&sc_gcsp=gg&gclsrc=aw.ds&&gclid=Cj0KCQjw3JXtBRC8ARIsAEBHg4mZ98rE6t7GsNFV7l9JDJCKDoBkszMvdqlksM23kfeGcv5-2T7moWkaAiHfEALw_wcB
Görsel :
https://3.bp.blogspot.com/-909Oh3jmrkw/WHiUPwIzKQI/AAAAAAAACTQ/FNaRtKIhwPEVcWnPxOIaWSSqlVQCKlaEwCLcB/s1600/img1484300817679.jpg