Ayse13 bende öle ilk haftalar başladı 24/25.haftaya kadar devam etti
Öle böle değil ama oluk oluk dökülüyordu ve sürekli simdi
Geçti sanırım hormonlarla alakalı hatta yakınlarım son aylarda durduğunu Doğumdan sonra bi kaç ay tekrar dökülme yaşayacağımı söledi