ycllksa bende 18+3 günlük gebeyim bende de bel sırt ağrıları başladı artık sol tarafımıza yatmamız gerekiyor bebek büyüdükçe damarlara baskı yapıyor ve ağrıya neden oluyor sırtüstü yattığımız zaman bebek damara baskı yapıyor onun için bebeğin ve senin en rahat yatma pozisyonun sol tarafın bebeğe giden damar daha rahat oluyor ve bebeğe kan akışı rahat ilerliyor