aybogabelkis Gebelik okulu nedir ? Gitmek gerekir mi ? Gerekirse bile kaçıncı haftada gitmek gerekir😊
Evrem1 Son haftalara dogru gitmek daha iyi oluyor. Ben 19.haftada baslamistim ama zaman gectikce unuttum bilgileri. Gitmende fayda var. Doğum korkunu yenmeni ve dogum hakkinda bilinçlenmeni sağlıyor bana cok yararı oldu.;)