[silindi] Merhaba 😌
Doğuma az kaldıysa hiç ilaç kullanma eşin de doğru demiş bu kadar dayanmışsın biraz daha sık dişini, Sıcak şeyler tüket , burnuna tuzlu su çek, ballı süt iç, sabah kahvaltıdan sonra limonlu çay iç . Doğal yollardan iyi olmaya çalış doğuma kadar böyle olursa doğumdan sonra çocuga da bulaşır canım.