ayse_akcura bence çok erken bende sabırsızlandım gittim 12 de 13 de çok merak ediyordum ama gerçekten çok iyi bi doktor olması lazım erken dönemde öğrenmek için bana kız dediler kız diye sevinirken başka doktora gittim 16 da erkek olacağını öğrendim kesinleşti şimdi oğlum olacağına sevindik rabbim hayırlısını versin inşallah sizde bekleyin biraz sonradan kafa karışıklığı yaşamayın