zelis63 Şimdiye kadar hiç bir şikayetim olmadı mide bulantısı bile yaşamadım ama bu iki gündür bel ve kasık ağrısı yaşıyorum tuvalette özellikle bide Kasılma oluyor kasıklarımda normal mi acaba yaşayan var mı 15. Haftada ?