Melek42 Arkadaşlar 39 haftalık hamileyim saçıma kına sürdüm beyazlarım çok kötü duruyordu sizde yaptınız mı
HvvGlKrdl Melek42 ben 3.5 aylikken yaptirmak istemistim ama saglikci bi yakinim kina bile olsa icibde kimyasal var demisti yapmasan daha iyi olur demisti ve yapmadim canim.. Ama yine daha bilgili kisiler vardir eminim ☺️