yoyeomu12 Ay sonunda eşimin doğum günü, ona öyle bi hediye vermek istiyorum ki unutamıcağı bişey olsun diye düşünürken,nasipse ayın 31 inde tam tamına 15 haftaya giriyorum, o zaman bebek cinsiyetini gösterir dimii? ne alaka diceksiniz🤣 hediyesini aldım, bide cinsiyetini öğrensem yavrımuzun, onun cinsiyenin renginde bi kıyafet veya ayakkabı alıp kutuya koyucam, ben geliyorum babacım kızın veya oğlun ... yazıcam😅
hilalyavuz yoyeomu12 güzel düşünmüşsün çok güzel bir sürpriz olur 🤗 cinsiyeti de öğrenirsin inşallah 🤲🏻 Sağlıkla kucağına alırsın inşallah canım 🤲🏻☺️
Sghslove yoyeomu12 çok güzel olur canım benimki 14te belli oldu inşallah olur ☺️ Kimisi nazlı oluyor göstermiyor umarım sizinki de gösterir hemencik ☺️ Babası için artık 🥰
yoyeomu12 Ilknur_emin benimde kızım nazlı olduğu için göstermemişti bakalım nasıl olucak☺️ bitane daha prenses hissediyorum bakalım💓☺️