anstzist Ya bu şişkinlik ve gaz için ne yapmak lazım bi önerisi olan varmı acaba ? Hareket edemeyecek gibi hissediyorum artık bu şişkinlikten ya. Kimyon duymuştum denedim istiğfar ettim maalesef kimyon olmuyor 🙈
zeynepteacher anstzist bi kere kesin önerim gaz ihtiyacın geldiğinde tutma, insanı mahvediyor. o haftalarda gece kaç kez lavaboya kalktığımı bilirim. Bir de sıcak tut karnını, belini ve ayaklarını.
HvvGlKrdl anstzist Rezene siskinlik ve gaza iyi geliyor canim bi zarari da yok.. Ben hamileligimin 3.ayindan sonra devamli nane ve rezene ictim bi zarari olmadi cok sukur 🙏
ShrBkr anstzist bende 25+0 ve bu sabah gece öldüm gazdan sancıdan , tuvaletimi yaptım ama onunla alakası yok farklı bişey sanki nabıcam bende bilmiyorum
anstzist zeynepteacher aynen ya bende kaç gündür mahfoldum ağrıdan.. teşekkür ederim önerileriniz için uygulayacağım mutlaka 😊👍🏻
anstzist HvvGlKrdl HvvGlKrdl nane içiyorum da rezene açıkçası cesaret edemedim,deneyeyim en iyisi, çok teşekkür edeirm😊👍🏻
anstzist ShrBkr uff aynen ya işte aynı sıkıntı bendeki de herşey normal gözüküyor lavaboya gidince, ama şişkinlik ve gaz hiç normal gibi değil 😅