Pofidik doktorum bana bırakma dedi. 25 mg çok düşük bir doz Derya dedi. Hem lohusalıkta daha zorlanacaksın devam et dedi. Rabbim den duam inşallah bebeğime zararı dokunmaz. Ben iyi olmazsam bebeğime de faydam olmaz diye düşünüyorum. Sütün gelmesi bile psikolojik düşünsenize. Ben lustral yarım kullanıyordum. Sonra bir gün sinemada panik oldum karanlıkta. Gittim doktoruma ben bu ilaca güvenmiyorum geçmişte de bunu kullanmıştım galiba bağışıklık kazandım bu ilaca karşı dedim 🙈 etki etmiyor bana diye. O da selectra verdi. Aynı grup ama madem sana güven verecek bunu kullan dedi. Burda da selectra kullanan memnun olan çoktu. Hakkaten daha iyi hissettirdi bana. Belki de herşey beyinde bitiyor. İnandığım için iyi geldi belki de. O yüzden canım sen de inan ön yargını yenmeye çalış.