Merveustun
Merhaba hanımlar 38+ 4 de cuma günü kontrole gittim ve oğlumun baş aşağı pozisyondayken baş yukarı geçmiş olduğunu öğrendim . Dr da çok şaşırdı salı günü tekrar gel yine bu pozisyonda olursa mecbur sezeryan yapcaz çünkü 39.haftada pozisyon degistirmesi nadir oluyor çarşamba günü yani 39+2de sezeryan yapariz dedi . Bu gibi durumla karşılaşan var mı?