Luisluis ben çok araştırdım rahim genişlemesinden oluyormuş sizin bu yazdıklarınızın aynısı. Sağ tarafta ağrı ani hareketlerde yine ağrı. Bunlar normalmiş rahmi tutan bağlar geriliyormuş. Benim böyle değil de ayakta kalınca bir iş yapınca oluyor o yüzden farklı geldiği için sorma gereği duydum