Akademisyenanne Mirazzzz_ 28’iz🐣 guzel geciyor cok sukur. Kizim bana hic sıkıntı vermedi. İnsallah dogumum da kolay olur🙏🏻
Mirazzzz_ Semooshh evet gunler gectikce agirlasmaya basliyo insan Bende fark ediyom artik agirlik var ♥️
Gulfem07 Benim belimde iki gündür ağrı var 26 haftalik sayılırız normal mi bu ya sancı gibi sizlama gibi cok rahatsiz edici
Mirazzzz_ Aysnr_dvrnefe hepsi gececek ins enn kisa zamanda bi an once bebegimi kucagima almak istiyorum..
Neslihan22 27+5 sık tuvalete çıkma dısinda sorun yok benim kız iceride cok dönüyor 😁 birde yavas yavas agirlasmaya basladigimi hissediyorum nefesim tasmaya basladi artik😏