aysbuk2baby Kivanclimerve bana da 10 damla yediğin bişeyin üzerine damlatıp yiyebilirsin dedi. D vitamini eksikliği için veriliyor. Ama kullanma klavuzuna bakmamıştım açıkçası. Şimdi şüphelendim bende.
aysbuk2baby Gebelik ve emzirmede günlük rutin kullanım dozu 400-800 IU olmakla birlikte, gerektiğinde takip edilerek 4000 IU/gün dozuna kadar çıkılabilir Diye yazıyor ya. Korktum birden niye veriyorlar o zaman hamilelere diye 😬😬
SevdaKurudere Kivanclimerve bende kullanıyorum günde 10 Damla küçük kaşığı damlatıp içiyorum d vitaminim düşük biraz
Gonulkul Ayy bende suya damlatiyorum 10 damla sise bitti nerdeyse bosa mi gitti o kadar ictiklerim yaaniii
ggzmkrcc Kivanclimerve bana doktorum yazmıştı 10 damla diye öyle devam ediyorum kaşığa damlatıp içiyorum mide bulantısı vs hiçbir yan etkisini görmedim