Bserappp Masal8013 daha bilgi vermedi ama ultrason kağıdın da yazıyor gelişimine göre tarih ordan kendimi ayarlıyorum :D
Sghslove Masal8013 31+4 olduk hiç Doğum tarihiyle ilgili konuşmadık ama 39. Haftada sezaryen olacak gibi duruyor hayırlısıyla o zamana kadar sağ salim gelirsek 🙏🏻
Zehralismail Masal8013 bende 31+1 im. 23 kasım - 13 aralık arası dedi. İlerleyen haftalarda netleşir dedi. Bebeğin kilosu veya daha önce gelmek istemesi vb gibi durumlara bağlı. Ama tarih aralığı verdi.
Masal8013 Elif2534 benimde sezeryan olacak rahmimde sıkıntı olduğu için 38 olsun alalım dedi hayırlısı olsun artık hakkımızda
HvvGlKrdl Masal8013 31+3 haftaligiz ilk öğrendiğim gün 11 Aralik demisti daha da bi bilgi vermedi doktorum.. Zaten benn sormadan kilosunu bile zor söylüyor..Haftaya sali randevum var bakalim ne diyecek.. Cumlemizin ki saglikla gelsin insallah canim 🙏🙏
Mervee_Kusdili Kızlar bende 31+2 yim bebeklerinizin boyu kilosu ne kadar acaba bizimki biraz uzunmus kilosu az gibi geliyor bana 1365gr
tugbadm Bserappp canım sana söylediği tarihle ölçüm yaptığı tarih arasın da fark varmı yoksa ikisi de aynı tarih mi?
Tugceee123 Bserappp kendi lohusa pijamamı aldım onları yıkayıp kurutup hastane çantasını hazırlamayı düşünüyorum bu hafta bakalım 36 hafta ideal diye düşünüyorum 😇
annevebebek17 Masal8013 bende 32+4 haftaligim canım birdahaki muayene de herseyi netlestiricez dedi ama ben mecburi sezaryen olacağım o yüzden 38 de alicaz dedi nasipse😊🙏
tugbadm annevebebek17 inş canım hayırla kurtul kaç haftadan sonra doktor sık sık muayeneye çağırıyor acaba